Ruris, singurul producator autohton de motoutilaje agricole, isi propune o majorare a cifrei de afaceri la 6,2 milioane euro, in crestere cu 32% fata de anul trecut. Evolutia va fi generata prin largirea gamei cu produse noi sau retehnologizate, prin extinderea retelei de parteneri cu 20% si, in special, prin demararea exporturilor in zona balcanilor.
In 2011, Ruris a raportat o cifra de afaceri de 4,7 milioane euro, in crestere cu circa 60% fata de 2010. Principalele categorii de produse care au inregistrat majorari ale volumelor au fost motocoasele de umar (70%), motoferastraiele (30%) si motocultoarele (30%). Conform estimarilor companiei, piata de echipamente specifice va continua sa creasca si in 2012, ajugand la 69 milioane euro.
Totodata, Ruris tinteste o cota de piata de 9% in acest an, ceea ce ii va permite sa isi consolideze pozitia pe piata.
[ Vezi cine este antreprenorul roman care se lupta cu greii Stihl si Husqvarna ]
Planuri pentru 2012 Producatorul de motoutilaje agricole, Ruris, planuieste o extindere a retelei de distributie si in zona de nord a tarii, in regiunile Moldovei si Transilvaniei.
“Ne-am propus ca in acest an sa crestem reteaua de distributie si vanzare a produselor Ruris si in zona de nord a tarii, acolo unde nu suntem foarte prezenti. In doi ani ne dorim sa avem aceeasi notorietate ca si in zona de sud. Totodata, avansul va fi generat de faptul ca venim cu 8 noi produse si 2 inovatii in lumea tehnicii, dar si de faptul ca vrem sa ne extindem reteaua de parteneri cu 20%”, explica Catalin Stroe (foto), directorul general si fondatorul Ruris.
In anul 2010, compania numara 7 magazine proprii la nivel national, in timp ce in acest an a ajuns la 12 magazine de distributie a produselor noastre
Totodata, Ruris anunta in toamna anului trecut ca urmeaza sa faca o investitie de 2 milioane de euro pentru dez