Conducerea Bechtel şi reprezentanţii sindicatelor au convenit, luni, continuarea lucrărilor la Autostrada Transilvania pe porţiunea Câmpia-Turzii - Turda, în lungime de 10,2 kilometri, până la sfârşitul anului urmând să fie finalizaţi în total circa 50 de kilomeri, cu condiţia asigurării finanţării."În cadrul întâlnirii cu sindicatele de luni dimineaţă s-a convenit că lucrările pe o porţiune de 10,2 kilometri a tronsonului 2 B Câmpia-Turzii - Turda să continue. Deocam
Conducerea Bechtel şi reprezentanţii sindicatelor au convenit, luni, continuarea lucrărilor la Autostrada Transilvania pe porţiunea Câmpia-Turzii - Turda, în lungime de 10,2 kilometri, până la sfârşitul anului urmând să fie finalizaţi în total circa 50 de kilomeri, cu condiţia asigurării finanţării.
"În cadrul întâlnirii cu sindicatele de luni dimineaţă s-a convenit că lucrările pe o porţiune de 10,2 kilometri a tronsonului 2 B Câmpia-Turzii - Turda să continue. Deocamdată avem un buget pe 2010 de 700 de milioane de lei (circa 170 de milioane de euro), iar datoriile către Bechtel sunt de 200 de milioane de euro. Înţelegerea cu Guvernul este ca până în luna aprilie să fie plătită întreaga datorie şi suntem încrezători că datoria va fi plătită", a declarat directorul de comunicare al Bechtel, Bogdan Sgârcitu.
Bechtel nu vrea blocarea proiectului
Acesta a precizat că intenţia Bechtel este să finalizeze, în acest an, în cazul în care va fi asigurată finanţarea, şi o porţiune de 38 - 40 de kilometri din tronsonul 3C din judeţul Bihor al Autostrăzii Transilvania, pe lângă cei 10,2 kilometri dintre Câmpia -Turzii şi Turda.
"Nu este intenţia Bechtel ca proiectul să fie blocat, interesul este ca investiţia să continue şi toţi angajaţii să lucreze, să nu fie disponibilizaţi, dar să şi angajăm în continuare personal. CNADNR are datorii de aproape 200 d