Organizarea unor Premii de Excelenta care sa fie acordate celor care au contribuit la dezvoltarea industriei romanesti de comunicare, indiferent de domeniu, constituie una dintre prioritatile IAA Romania pentru prima parte a acestui an, dupa cum au convenit membrii asociatiei la Adunarea Generala de joi. Alte puncte-cheie pe agenda organizatiei in 2008 sunt finalizarea proiectului de reglementare a publicitatii stradale in Capitala si dezvoltarea unei campanii de educare pentru un stil de viata sanatos in randul publicului larg.
Premiile de Excelenta vor fi organizate in aceasta primavara si vor fi acordate pe criterii "subiective", de catre conducerea IAA, persoanelor remarcate prin realizari benefice pentru intreaga industrie in 2007. Acestea vor fi selectate pe baza unor nominalizari facute de membrii Asociatiei, iar festivitatea de premiere, conceputa de ARBOevents, va avea forma unei petreceri.
Potrivit Presedintelui IAA Felix Tataru, aceste premii au drept scop sa consacre o recunoastere pe plan local a performantelor din industria comunicarii, inainte ca aceste performante sa beneficieze, eventual, de o recunoastere externa. Si aceasta, deoarece in Romania ar fi o tendinta generala ca marile performante sa fie apreciate si laudate pe plan local doar dupa ce acestea primesc premii afara.
Campanie pentru viata sanatoasa si reglementarea outdoor-ului bucurestean
In ceea ce priveste Programul National de Educare pentru un stil de viata sanatos, IAA - organizatie ce constituie un nod de comunicare pentru toti actorii pietei (companii-clienti, publicitari, media) - colaboreaza cu CNA pentru o campanie dezvoltata de Odyssey pe TV/radio/online/print/BTL-PR si sustinuta de zece mari companii din zona "food&drinks", precum Unilever, Coca-Cola, Pepsi sau Hochland.
Colaborarea IAA Romania cu Primaria Bucuresti, pe de alta