Saga Chevrolet în Europa aduce în toamnă un nou sezon. Este vorba despre un nou model al gamei, o nouă versiune de caroserie a deja clasicului Cruze. Acest model reprezintă o referinţă în istoria modernă a mărcii în Europa, inaugurând un nou limbaj de design pentru Chevrolet Europe.
Nu întâmplător, Cruze a captat atenţia specialiştilor industriei auto, fiind desemnat de altfel şi câştigător al trofeului Autobest Among Emerging Markets anul trecut. Festivitatea a avut loc în primăvara acestui an la Moscova în prezenţa juriului european, dar şi a presei internaţionale.
Noua versiune de caroserie a acestui autovehicul compact al mărcii Chevrolet va fi dezvăluită pentru prima dată la Salonul Auto de la Paris, pe 30 septembrie. Noul Chevrolet Cruze hatchback va fi una dintre cele patru premiere mondiale Chevrolet de la acest salon.
Rol critic pentru hatchback
Conform spuselor lui Wayne Brannon, preşedintele şi directorul general al Chevrolet Europe, potenţialul de a satisface cerinţele mai multor clienţi este semnificativ. „Cruze se dovedeşte a fi o reală poveste de succes. Vindem acest model în 70 de ţări din toată lumea şi, recent, acesta a depăşit modelul Aveo, devenind cel mai bine vândut autoturism al mărcii la nivel mondial.
„Modelele hatchback joacă un rol critic pe numeroase pieţe. Întregul segment compact din Europa constă în aproximativ 4,8 milioane de unităţi, care reprezintă peste un sfert din întreaga piaţă, iar modele hatchback reprezintă aproximativ 65% din acest volum. Prin urmare, aşteptaţi-vă să observaţi o creştere a activităţii comerciale în anumite regiuni, ceea ce va transmite mesajul că Chevrolet este acum un jucător serios şi de top în Europa".
Designul noii versiuni de caroserie se caracterizează prin fluiditate şi dinamism, suprafeţele plonjate şi consolele scurte ale maşinii oferind o siluetă zveltă şi pl