Renania, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa echipamentelor de protecţia muncii, controlat de fraţii Orlando şi Roland Szasz din Târgu-Mureş, estimează pentru anul acesta afaceri de circa 28 de milioane de euro, în creştere cu circa 26%, după ce anul trecut afacerile au revenit la nivelul anului 2008.
Compania şi-a propus ca în următorii trei ani să depăşească pragul de 40 de milioane de euro ca rulaj, reprezentanţii companiei spunând că avansul se bazează, printre altele, pe potenţialul de creştere al pieţei echipamentelor de protecţie, dar şi pe aplicarea mai fermă a legislaţiei privind siguranţa şi securitatea în muncă.
"Dacă în vest se alocă, să zicem, 100 de puncte valorice pentru a echipa angajaţii în conformitate cu reglementările şi legislaţia în vigoare, în România se alocă circa 19-20 de puncte valorice", a spus Orlando Szasz, acţionar şi preşedinte al consiliului director al Renania. El a mai spus că angajatorii devin din ce în ce mai conştienţi de pericolele pe care angajaţii le pot întâmpina dacă nu poartă echipamente de protecţie şi că pe viitor, "dacă se va aplica legislaţia, nu veţi mai vedea oameni în şlapi pe şantiere".
Piaţa echipamentelor şi sistemelor de securitate şi sănătate în muncă s-a ridicat anul trecut la 90 de milioane de euro, iar anul acesta se va plasa la 90-100 de milioane de euro, potrivit estimărilor Renania. Compania lucrează cu peste 4.000 de clienţi, printre care Ford, Dacia, OMV Petrom, Bechtel sau E.ON Gaz.
Compania, înfiinţată în anul 1995 de fraţii Orlando şi Roland Szasz din Târgu-Mureş, se luptă pe piaţa locală cu jucători precum General Conf Grup, Viroti sau Danger Braşov.
Renania, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa echipamentelor de protecţia muncii, controlat de fraţii Orlando şi Roland Szasz din Târgu-Mureş, estimează pentru anul acesta afaceri de circa 28 de mil