Inspectorii OJPC Dolj au stabilit, în urma controalelor, că mulţi comercianţi încalcă legea, jucându-se cu sănătatea oamenilor.
Un craiovean s-a prezentat ieri-dimineaţă la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (OJPC) Dolj, reclamând că i-a fost oferit la vânzare de către magazinul SC GodFlor SRL din zona complexului comercial Ciupercă din Craiova salam expirat de peste zece zile. Acesta a explicat că a şi întrebat dacă salamul este proaspăt, iar vânzătoarea i-a răspuns că au primit marfa cu o zi înainte. „Este şi vina mea că nu m-am uitat pe etichetă, însă mă deranjează faptul că am întrebat dacă este proaspăt şi am fost minţit în faţă. Este cu atât mai revoltător cu cât eu fac toate cumpărăturile de la acel magazin şi vânzătorii mă cunosc ca pe un client permanent“, a explicat F.P., din Craiova. Bărbatul a mai povestit că, înainte să reclame la OJPC Dolj, pentru că nu primise şi bonul fiscal pentru salamul cumpărat, s-a întors şi a mai cumpărat unul, pentru care a cerut şi bon fiscal. „M-am întors şi am mai cerut o bucată de salam. Vânzătoarea m-a întrebat dacă mi-a plăcut cel cumpărat înainte şi i-am răspuns că da, iar ea mi-a mai dat o bucată, expirată tot de pe 23 martie. Apoi m-am adresat OJPC-ului, care am înţeles că a găsit numai nereguli“, a încheiat F.P.
Aproape 55 de kilograme de alimente în neregulă
Doi inspectori din cadrul OJPC Dolj s-au deplasat ieri, în jurul prânzului, la magazinul reclamat de craiovean şi au descoperit că o bună parte din carnea şi preparatele din carne expuse la vânzare sunt expirate sau pe cale de a expira. Cele care nu erau expirate suferiseră modificări organoleptice din cauza depozitării sub temperatura optimă. „Am găsit la această unitate peste 50 de kilograme de produse din carne expirate, adică aproape toată marfa expusă la vânzare. Produsele expirate au fost distruse şi am decis