UPC Romania, unul dintre cei mai mari jucatori de telecom pe piata locala, a lansat un nou portofoliu de servicii pentru a atrage clienti, dar si pentru a-i retine pe cei actuali, in contextul in care in telecomunicatii pretul este un factor esential, iar Romtelecom ataca din ce in mai mult pozitia companiei pe segmentul de televiziune, cel mai important business al operatorului controlat de americanii de la Liberty Global.
Prin noua oferta a UPC, clientii pot alege din trei pachete predefinite ale caror preturi variaza intre 35 si 80 de lei (fara TVA) sau isi pot alcatui propria varianta, fiind posibile 60 de combinatii.
Astfel, utilizatorii actuali sau potentiali ai UPC pot alege dintre pachetele Optim (viteze de download la internet de pana la 3 Mbps, televiziune cu 60 de programe si apeluri gratuite si nelimitate in reteaua UPC), Familia (internet cu viteze de 15 Mbps, televiziune cu 93 de canale si apeluri gratuite si nelimitate in reteaua UPC) si cel Maxim (internet cu viteze de 25 Mbps, 115 programe de televiziune si apeluri gratuite si nelimitate in reteaua UPC).
„Piata s-a maturizat si este foarte putin loc de crestere in privinta volumelor. Nevoile si aplicatiile se dezvolta, dar sunt franate de contextul economic si de aceea am incercam sa venim cu solutii in functie de bugetul fiecaruia. In conceperea noului portofoliu UPC am luat in calcul dinamica nevoilor si asteptarilor consumatorilor, dorind sa venim in intampinarea lor intr-un context macro-economic dificil.”, afirma Dragos Militaru, director comercial UPC Romania.
Pe de alta parte, pre�ul serviciului de baza de televiziune digitala a ajuns la acelasi nivel cu cel al televiziunii analogice prin cablu (20 de lei, fara TVA), iar optiunile pentru televiziunea de inalta definitie (HD) si DVR (facilitate care permite abonatilor sa inregistreze programele pe care doresc sa l