Regula 240, garderoba speciala pentru Clasa I, cardurile care "fura" informatii - toate sunt legende urbane care circula deja de ceva timp in cercurile oamenilor de afaceri care calatoresc des in interes de serviciu. Miturile au fost deseori dem
Oamenii de afaceri care calatoresc in interes de serviciu sunt, in general, foarte secretosi atunci cand vine vorba despre calatoriile lor, despre micile trucuri care ii ajuta sa nu piarda avionul, sa fie prompti la hotel sau sa arate impecabil cu toate ca, uneori, tocmai au pierdut o noapte in aeroport. In ajutorul lor (sau nu) vin cateva politici speciale si confidentiale ale unor hoteluri specializate in turismul de business si cele cateva reguli nescrise ale companiilor aeriene.
Si, ca si cum stresul nu ar atinge deja cote maxime, mai exista si acele "legende urbane". Miturile circula in "reteaua" oamenilor de afaceri si, mai nou, au inceput sa apara si pe internet. Chiar daca, in cele mai multe cazuri, nu sunt adevarate, aceste zvonuri sunt din ce in ce mai mediatizate.
Regula 240 este o "arma secreta" pentru cei care calatoresc in interes de afaceri (si nu numai). Cei mai multi dintre acestia s-au intalnit deja de nenumarate ori cu probleme de genul intarzierii unui zbor sau chiar anularea acestuia. Sunt putini insa cei care stiu (sunt si mai putini cei care cred) de existenta "regulei 240". Aceasta "lege" este, se pare, jumatate legenda urbana si jumatate viziune optimista, sustin companiile aeriene americane, acolo unde a fost cel mai des invocata in ultima vreme.
Regula 240 presupune ca, daca avionul pentru care aveati bilet intarzie sau cursa este anulata din motive care tin strict de compania aeriana (nu se aplica in cazul catastrofelor naturale sau al conditiilor meteorologice nefavorabile), compania de zbor este obligata sa va gaseasca imediat o cursa alternativa, indiferen