Chiar dacă în Franţa şi Germania, Dacia a profitat din plin de primele de casare oferite prin programul “Rabla”, în Bulgaria succesu se lasă aşteptat. Astfel că, vânzările Dacia înţara vecină au scăzut anul trecut cu 56%, până la 1.744 de unităţi.
Vânzările Dacia în Bulgaria au scăzut anul trecut cu 56%, de la 3.977 unităţi în 2008 la 1.744 de maşini, într-o piaţă auto care a înregistrat un regres de 52% faţă de 2008, potrivit datelor importatorului Renault Nissan.
Pe de altă parte, cu o cotă de piaţă de 6,78%, Dacia a urcat pe pe locul şase de pe poziţia a şaptea, unde se clasa în 2008.Cota de piaţă Dacia a crescut în primele trei luni din acest an la 8,34%, nivel aferent celor 330 de maşini vândute, iar cel mai solicitat model a fost Logan.
În ceea ce priveşte modul de achiziţie, bulgarii au preferat să plătească cash în 52% din cazuri, restul de 48% reprezentând vânzări în sistem de leasing. În România, modul de cumpărare al automobilelor Dacia este în proporţie de 91% cash. Marca românească este reprezentată în Bulgaria prin 19 showroom-uri.