Trustul de presa Intact se extinde in mediul online prin lansarea a patru radiouri online-Twist, Extra, Fresh si Christmas-ce reprezinta extensii ale postului de radio Romantic FM. Incepand cu 1 ianuarie 2009, publicitatea pe site-ul Romanticfm.ro si noile proiecte urmand sa fie vanduta prin regia Intact Interactive.
Radiourile online Twist, Extra, Fresh si Christmas pot fi ascultate exclusiv online, direct din site-ul principal, www.romanticfm.ro, declara, pentru Wall-Street, Marius Tudosiei, director de marketing al publicatiei Jurnalul National.
“Fiecare sigla a fiecarui post de Internet iti aduce un stream distinct. In perioada urmatoare, strategia noastra de dezvoltare presupune dezvoltarea a cate unui site distinct pentru fiecare post de radio. Primul care va fi online va fi Romantic Christmas”, spune Marius Tudosiei.
Potrivit acestuia, publicul tinta al acestor radiouri online coincide cu cel al postului Romantic FM.
“Principiul acestor posturi de radio este simplu: exista un core-target al Romantic FM care, in functie de anumite elemente subiective, poate asculta postul, dar ar putea simti nevoia de, sa zicem, ceva mai multa muzica din anii ’50-’60. Prin urmare, va da un click pe Romantic Twist. In acelasi timp, aceste posturi vor putea atrage persoane cu gusturi extrem de «specializate». De exemplu, pe Romantic Extra nu se difuzeaza muzica de limba engleza”, afirma Tudosiei.
In ceea ce priveste difuzarea de publicitate, politica de vanzari a Romantic FM se va extinde si asupra site-urilor si posturilor online. Astfel, Marius Tudosiei spune ca noile posturi de radio online vor difuza calupuri de maxim doua spoturi.
De asemenea, Bogdan Gavrila, new media manager Intact Media Group, sustine ca abordarea unor noi nise precum si audienta premium a acestor site-uri le fac ideale pentru proiectele special de publicitate online. @