Frigul din sticla de bere. Noua campanie "Heineken luptă impotriva incălzirii globale" a fost lansată la 6 iunie, in prezenţa lui Ilko Kwast, Grup Manager la Heineken. Campania se va derula pănă in a doua jumătate a lunii august in presa scrisă, prin outdoor şi online.
Frigul din sticla de bere. Noua campanie "Heineken luptă impotriva incălzirii globale" a fost lansată la 6 iunie, in prezenţa lui Ilko Kwast, Grup Manager la Heineken. Campania se va derula pănă in a doua jumătate a lunii august in presa scrisă, prin outdoor şi online. Mai ales pe componenta virtuală se insistă in această campanie, care a dezvoltat un blog pe care cei interesaţi de subiectul incălzirii globale pot trimite eseuri, fotografii, filme pe această temă. Există şi un premiu, o excursie la un bar din Amsterdam făcut numai din gheaţă. Campania include locaţii "extra cold", cluburi in care berea Heineken este servită din frigidere imbrăcate in gheaţă in pahare congelate intr-un dispozitiv special.
CE SE COMUNICĂ PE STRĂZILE LUMII. De pe 7 pănă pe 21 iunie va fi deschisă la Ceainăria Cărtureşti o expoziţie de fotografii ce surprind aspecte ale publicităţii stradale şi elemente de aret street. Sursa de inspiraţie a artistei Otilia Andrei au fost călătoriile sale in Asia şi in Europa. Intitulată Street Talk, expoziţia cuprinde 15 lucări ale artistei, care acum locuieşte in Olanda. Cu studiide relaţii internaţionale la Sorbona, Otilia Andrei a călătorit prin toată Europa, in Asia de Sud-Est, China, America Centrală, America de Nord, Africa de Nord şi Australia, surprinzănd in lucrările sale aspecte inedite ale lumii.
"ALB-ALBAŞTRII", IN ADIDAS. Reluănd o tradiţie din anii â80, brandul Adidas redevine pentru doi ani furnizorul oficial de echipament sportiv al Universităţii Craiova. In anii â80, U Craiova devenea primul club cu echipament Adidas ca