În perioada 3-4 aprilie, va are loc cea de-a 10-a ediţie din suita de evenimente Business Days, dedicată antreprenorilor, managerilor, întregii comunităţi de afaceri locale şi regionale. Evenimentul Oradea Business Days este primul eveniment din acest an din seria celor patru şi va fi găzduit de Hotel Ramada.
Ediţia a zecea Business Days soseşte la Oradea cu 60 de speakeri de top (antreprenori în serie, manageri din companii de top, investitori, experţi şi specialişti în diverse domenii), cu teme de dezbatere de mare actualitate, analizate în 16 workshopuri, 4 conferinţe sau în cadrul celor 4 mese rotunde, cu peste 100 de parteneri care sprijină organizarea evenimentului, la care sunt aşteptaţi peste 500 de participanti.
"Anul acesta preocuparea noastra va fi centrată pe livrarea unei experienţe memorabile participanţilor la evenimentele organizate de noi pe toate cele 3 planuri: inspirare, dezvoltare prin schimb de experienta si generare de oportunitati de business, prin interacţiuni şi facilităţi mai multe şi mai active de business networking pe parcursul, inainte si dupa fiecare eveniment." afirmă Laszlo Pacso, coordonatorul proiectului
In cadrul Oradea Business Days pe parcursul a doua zile, participanţii îşi pot selecta în funcţie de experienţa, poziţia şi nevoile lor folosirea uneia sau a mai multor facilităţi de business networking pe care le oferă evenimentele Business Days:
· sesiunile de business networking de tipul open
· sesiunile de business networking de tipul microintalniri
· servicii de business networking de tipul matchmaking, care permit căutarea în baza de date după 4 criterii: domenii, funcţii, companii sau nume şi identificarea persoanelor de interes
"La Oradea Business Days, vom lansa, în mod inedit, serviciile de business networking de tipul matchmaking care se vor desfăşura pe toată durata evenimentului