Inna, Edward Maya şi Akcent sunt cele mai urmărite celebrităţi române prezente pe faimoasa reţea de socializare. Inna are peste două milioane de fani pe Facebook, de 10 ori mai mulţi decât Edward Maya şi cu 1,5 milioane mai mulţi decât Robert De Niro.
Citiţi şi: Artişti influenţi în era internetului
Patru studenţi, vedete pe internet la doar 20 de ani
Site-ul Facebrands, recent apărut, monitorizează peste 5.000 de conturi de Facebook, ale celor mai importante branduri româneşti, inclusiv ale vedetelor. Românca Inna (24 de ani) a ajuns o vedetă internaţională, cu nenumărate concerte în afara ţării. Nu e de mirare că deţine supremaţia în topul brandurilor româneşti pe Facebook, fiind şi liderul clasamentului general, şi al clasamentului ce conţine alţi cântăreţi şi trupe din România.
Inna are mai mulţi fani care-i urmăresc contul de Facebook decât Robert De Niro (879.000) şi nu mai are foarte mult până s-o ajungă pe vedeta internaţională Christina Aguilera (2,7 milioane de fani). Inna este însă destul de departe de performerii Facebookului, Lady Gaga (26 de milioane de „monştri", aşa cum sunt alintaţi admiratorii de către cântăreaţă) şi Michael Jackson, care n-a fost uitat de cei 27 de milioane de fani.
Un alt cântăreţ român cu succes peste hotare, Edward Maya (prezent în topul Billboard cu piesa „Stereo Love"), se clasează în topul Facebrands la mare depărtare de Inna, dar pe locul secund, cu 208.000 de fani, în ambele topuri, în timp ce trupa Akcent ocupă locul al treilea, cu 201.000 de fani.
Pe conturile vedetelor sunt postate clipuri video, unele oficiale, altele de culise, fotografii, dar şi informaţii utile, biografice sau legate de evenimente care se vor desfăşura. În principiu, pe un cont de Facebook sunt acum stocate şi toate interviurile pe care le dă vedeta, şi toate noutăţile din traiectoria ei profesiona