O garnitura de tren, cu 20 de vagoane cu pacura, a deraiat pe linia uzinala a Termocentralei Chiscani. 4 vagoane s-au rasturnat, iar alte 3 au iesit de pe terasament. Circa 100 t de pacura s-au scurs din cisterne, iar pagubele sint estimate la citeva miliarde. Combustibilul, in cantitate de 1.000 t, era destinat alimentarii Termocentralei Cel mai mare accident feroviar inregistrat la Braila in ultimii 10 ani s-a produs, ieri dimineata, pe linia uzinala a Termocentralei Chiscani, intre Platforma chimica si satul Albina. O garnitura de tren, care transporta 1.000 de tone de pacura in 20 de vagoane-cisterna a deraiat intr-o curba, la o distanta de circa 20 de metri de Drumul National 21 Braila-Slobozia. Practic, totul a inceput de la al treilea vagon, care s-a rasturnat, antrenind dupa sine alte 6 cisterne care au sarit de pe sine. Bilantul accidentului: 4 cisterne rasturnate, 2 vagoane grav avariate, inca unul scos de pe linie, circa 100 t pacura deversata si linia distrusa pe o lungime de aproape 100 de metri. Nici Politia, nici expertii de la Caile Ferate si nici conducerea Termocentralei nu au putut spune cu certitudine cauzele care au dus la deraierea trenului. Cea mai plauzibila varianta este aceea ca traversele de lemn dintre sine au cedat din cauza ca erau putrezite, dar nu este exclusa nici varianta sustragerii de elemente de terasament de catre tiganii din Colonia de la km. 10. Ieri dimineata, cele 20 de vagoane de pacura, tractate de locomotiva Diesel nr. 060-RA-01, apartinind SC "Termoelectrica" SA - Filiala Electrocentrale Braila, se deplasa paralel cu DN 21, pe linia uzinala ce leaga statia CFR Lacu Sarat de Termocentrala de la Chiscani. Garnitura transporta 1.000 t pacura destinata alimentarii centralei. La ora 9.30, in dreptul kilometrului 5 al liniei, exact la intrarea intr-o curba, mecanicul a simtit un soc puternic, care a zgiltiit locomotiva, si a ob