Se poartă retro. Nu numai când vorbim de colecţiile de modă, ci mai nou şi în IT&C. Tivoli şi Grundig, două companii care au intrat recent în ţara noastră, pun accentul pe produse moderne din punct de vedere tehnologic, dar cu un design considerat, până nu demult, demodat. În ultimul timp, se poate spune că inovaţia înseamnă de fapt o privire aruncată în trecut. Este la îndemâna oricui, iar rezultatele par a fi neaşteptat de bune. Concret, compania americană Ti
Se poartă retro. Nu numai când vorbim de colecţiile de modă, ci mai nou şi în IT&C. Tivoli şi Grundig, două companii care au intrat recent în ţara noastră, pun accentul pe produse moderne din punct de vedere tehnologic, dar cu un design considerat, până nu demult, demodat.
În ultimul timp, se poate spune că inovaţia înseamnă de fapt o privire aruncată în trecut. Este la îndemâna oricui, iar rezultatele par a fi neaşteptat de bune. Concret, compania americană Tivoli Audio a intrat pe piaţa românească cu o serie de aparate radio performante şi cu un design aparte, retro, printr-un parteneriat norvegiano-român. Tocmai datorită designului aparte, produsele vor fi mai puţin prezente în magazinele de muzică, fiind preferate magazinele de mobilă şi decoraţiuni interioare, chiar şi cele ale lui Mihai Albu din Marriott şi Magheru. Produsele se adresează unui public mai restrâns, cu venituri medii spre mari. Dar aşteptările de la piaţa locală sunt destul de mari, pentru că „românii sunt nerăbdători să încerce lucruri noi şi mai doritori să cumpere branduri originale“, spun reprezentanţii firmei în România.
Primul model adus pe piaţă este chiar Model One. Aparatul include conexiuni pentru CD player, căşti şi înregistrare pe bandă magnetică şi conexiune de 12V, pentru ca ascultătorii radio să poată folosi aparatul şi într-un vehicul, precum ru