Discuţiile despre vânzarea Rapidului reprezintă de fapt o diversiune pusă la cale de Copos şi de Stache. Astfel, primul a limitat serios investiţiile în club, în timp ce neamţul şi-a satisfăcut pofta de imagine. Încă de la primele întâlniri, George Copos i-a transmis lui Lutz Stache că nu e dispus să-i cedeze clubul.
După „Telenovela Taher", Copos a improvizat şi a pregătit o nouă piesă. "George şi Lutz joacă de-a vânzarea-cumpărarea" e un "spectacol" ce se rulează de câteva luni. Şi dramatismul e pe cale să atingă cote maxime.
"Sperăm ca până la 24 decembrie să semnăm un «pre-closing», ultimul pas înainte de vânzarea acţiunilor", anunţa Stache, triumfător, în urmă cu câteva zile. În realitate, totul e o simplă diversiune. Una de pe urma căreia afaceristul german a beneficiat de imaginea pe care şi-o dorea în România. Copos a ieşit şi el pe plus.
Copos gândeşte reclădirea Rapidului
A repetat obsesiv că se „scufundă planeta", dublat de anunţul „vreau să ies din fotbal, definitiv", dar de fapt a câştigat financiar. Sub scuza retragerii din fenomen, Copos a limitat banii alocaţi fotbalului. Apropiaţi ai fostului vicepremier au dat însă cărţile pe faţă, recunoscând diversiunea pusă la cale de Copos.
„Staţi liniştiţi, nu vând Rapidul!", le-a spus patronul de la ANA prietenilor. La umbra „negocierilor" cu Lutz Stache, George Copos a avut şi liniştea de a gândi un proiect de redresare a clubului, mai ales că nici suporterii nu l-au mai contestat!
Stache are sete de imagine
Neamţul are afaceri în România de 16 ani, majoritatea în zona Oradea. Până la asocierea numelui său cu Rapid, Stache era un personaj cvasinecunoscut în lumea investitorilor orădeni. Şi în cazul lui, prietenii au dezvăluit că negocierile cu Copos sunt doar de ochii lumii: „Ştie că George Copos nu-i va vinde clubul, dar are nevoie de imagine.