Agentia fondata de Eliza Rogalski si Dragos Grigoriu a primit distinctia “Agentia anului” la PR Award Gala Night, care a avut loc seara trecuta, la JW Marriott. PR Award 2008 se traduce in noua premii de aur, 16 premii de argint si doua premii speciale distribuite in cele opt categorii de concurs.
Cu noua campanii nominalizate si sase campanii premiate, Rogalski Grigoriu a reusit sa demonstreze ca ingredientul de baza al succesului in PR este constanta, spune Eliza Rogalski, managing partner al agentiei. “Sunt foarte mandra de colegele mele, care s-au mobilizat de fiecare data absolut exemplar, s-au coordonat singure fara prea mult ajutor din partea mea. In al doilea rand, este meritul clientilor cu care am avut intotdeauna o chimie extraordinara, care au avut curajul de a investi si a culege roadele acum, in seara asta”, a spus, pentru Wall-Street, Eliza Rogalski (foto).
Editia din acest an a PR Award a premiat 11 agentii de PR, in opt categorii de concurs. La categoria “Comunicare corporatista”, Vitrina Advertising a primit distinctia Golden Award for Excellence pentru campania “Cel mai mare mall din Romania”, realizata pentru Iulius Mall. La aceeasi categorie au fost decernate trei premii de argint pentru campaniile: “Un brad pentru toti romanii”, realizata de Rogalski Grigoriu PR pentru Millennium Bank, “Campanie impotriva pirateriei” - McCann PR pentru Microsoft Romania si “Toata lumea vine la Pamuk”, campanie realizata de Editura Curtea Veche.
La categoria “Comunicare pentru administrarea riscurilor si oportunitatilor” a fost oferita o singura statueta, din aur, agentiei Saatchi & Saatchi PR pentru campania “Managementul crizei: Inchiderea fabricilor Bunge Interoil Oradea si Unirea Iasi”, cleint Bunge Romania.
Lowe Public Relations si Unilever South Central Europe au castigat un Golden Award for Excellence la categoria “PR pentru M