Pentru unii, Facebook a devenit o adevărată \"boală\": nu se apucă de lucru până nu-şi verifică \"peretele\" sau până nu postează o melodie sau o idee care i-a venit în minte. Şefii nu sunt însă nici pe departe încântaţi de aceşti angajaţi. Asta, desigur, dacă ştiu că angajaţii stau pe Facebook. Sursa: EVZ
De curând, o grecoaică a pierdut procesul pe care l-a intentat împotriva companiei la care lucra şi care a concediat-o fără nicio compensaţie, pe motiv că petrecea prea mult timp pe reţelele sociale la job.
Angajatorii caută persoane eficiente, iar timpul petrecut pe Facebook scade productivitatea muncii. Iată de ce prima recomandare este să evitaţi să staţi pe reţelele sociale în timpul programului de lucru, sau, dacă dorieşti să te relaxezi câteva minute, să nu depăşeşti timpul pe care l-ai stabilit. Îndatoririle de serviciu trebuie să rămână pe primul plan.
Dacă totuşi nu rezişti fără să stai pe Facebook, iată câteva soluţii, propuse de publicaţia grecească GR Reporter, care te vor feri de cicăleală şi de discuţii neplăcute cu superiorii.
1. În primul rând, "blochează"-ţi profilul în aşa fel încât numai prietenii să poată vedea activitatea ta pe Facebook în timpul programului de muncă. Astfel, ai tot controlul asupra persoanelor care îţi pot urmări activitatea, acestea fiind doar cele pe care le ai în lista de prieteni.
2. O altă soluţie este să aduni colegii pe care îi ai în lista de prieteni într-un singur grup căruia să-i restricţionezi accesul la contul tău. În acest fel, vei putea posta în continuare tot ce-ţi trece prin cap fără să te cenzurezi din cauză că vor afla şi colegii ce faci.
3. Dacă totuşi vrei să ţii legătura şi cu colegii pe Facebook, ai putea să-ţi creezi un alt profil, mai personal, unde să comunici doar cu prietenii şi persoanele apropiate. În felul acesta, chiar nu vei