Instituţiile de credit oferă produse personalizate clienţilor fideli, cu un istoric de plată bun şi venituri peste medie Tendinţa de plafonare a cererii şi fluctuaţia ridicată a
Instituţiile de credit oferă produse personalizate clienţilor fideli, cu un istoric de plată bun şi venituri peste medie
Tendinţa de plafonare a cererii şi fluctuaţia ridicată a clienţilor, persoane fizice, de la o instituţie financiară la alta determină băncile să pună la punct strategii bine conturate pentru fidelizarea clienţilor deja existenţi.
Băncile încep să-şi trateze preferenţial clienţii "ideali", respectiv pe cei cu un istoric bun în timp, un volum al operaţiunilor efectuate de peste un anumit nivel şi venituri bunicele. Astfel, clienţii pe care Raiffeisen Bank nu vrea să-i piardă, ci să şi-i câştige pe termen lung sunt invitaţi de către bancă, prin oferte preaprobate, pentru a contracta noi produse, prin "cecuri de fidelitate".
Practic, în urma analizei proprii, banca stabileşte suma, termenul, valuta, costul şi trimite clientului "curtat" cecul împreună cu toate informaţiile despre creditul preaprobat. Tot ceea ce trebuie să facă clientul este să se prezinte cu cecul şi buletinul la bancă şi în maximum 24 de ore beneficiază de suma preaprobată.
"Avem o bază solidă, de peste două milioane de clienţi persoane fizice şi a sosit timpul să-i recompensăm pe cei mai buni şi fideli. Ei vor putea obţine credite mai mari, mai rapid şi mai uşor", spune Răzvan Munteanu, vicepreşedinte Divizia Retail, Raiffeisen Bank. Acesta a declarat pentru "Adevărul" că principalul criteriu luat în calcul este "intensitatea relaţiei cu banca", mai exact fluxurile de bani derulate între părţi.
Raiffeisen mizează pe faptul că un număr de câteva sute de mii de clienţi pe care-i are deja în portofoliu vor da curs invitaţiei de a mai contracta un împrumut şi promite că "