Dezvoltat de către Daimler sub codul intern Project C190, bolidul Mercedes-Benz GT va fi un nou supercar cu motor V8 twin-turbo ce va viza gama superioară de la Porsche, adică va fi un rival pe măsura noilor 911 Turbo, Turbo S şi GT3.
GT este diferit de actualul SLS AMG şi va costa jumătate din preţul acestuia, beneficiind în acelaşi timp de o structură uşoară din aluminiu. Prototipul surprins pe Ring afişa un al doilea geam lateral în spate, ceea ce trădează faptul că Mercedes-Benz GT ar putea beneficia de o configuraţie de 2+2 locuri, cele din spate recomandate a fi utilizate doar ocazional, asta spre deosebire de habitabilitatea strictă în doi de pe SLS.
Reţetarul de la SLS va fi respectat şi la derivatul GT, în calcul intrând praguri profilate, spate lăţit, stopuri oblice alungite, însă se va renunţa la portierele tip fluture în favoarea unora convenţionale.
Ca strategie de marketing, GT nu va strica prietenia cu actualul SLS AMG, motorul V8 amplasat sub capota frontală având o cilindree restrânsă cu 35% comparativ cu mai marele V8 aspirat de 6.2 litri. Graţie tehnologiei twin-turbo ataşate fiecărui rând de cilindri, puterea acestui agregat de nouă generaţie, dezvoltat de la zero de către divizia AMG, va porni de la 460 CP până la un maxim de 580 CP, în funcţie de versiune, adică sub cei 621 CP ai fratelui mai mare SLS AMG. Acesta va lucra în complicitate cu o transmisie automată cu dublu ambreiaj montată în spate.
Cronologic, la fiecare şase ani, Mercedes ne-a obişnuit să lanseze câte un nou model supersport. Astfel, în 2003, SLR-ul intra în producţie cu un motor V8 supraalimentat de 5.4 litri şi care costa 500.000 de dolari. În 2009, Daimler ieşea pe prima scenă cu supercarul SLS AMG animat de un propulsor V8 aspirat de 6.2 litri ce solicita un efort financiar din partea clienţilor în jurul a 240.000 de dolari. Consecvenţa nemţilor va face c