Producătorul de materiale de construcţii Duraziv, deţinut de antreprenorul Daniel Guzu, a raportat o creştere substanţială a vânzărilor diviziei de vopsele ca urmare a lărgirii gamei de produse, a lansării primei vopsele certificată ecologic din România - DURAZIV Fără Miros, a creării unor branduri cu diferenţiatori puternici, dar şi datorită unei oferte deosebit de atractive de tencuieli decorative. Acestea din urmă sunt unele din cele mai cerute produse din portofoliul companiei.
Veniturile companiei Duraziv în primele şase luni din comercializarea vopselelor şi a tencuielilor decorative au ajuns la 4,88 milioane lei (1,08 milioane euro), în creştere cu 98% comparativ cu rezultatele din perioada similară a anului anterior. Pentru acest an compania şi-a bugetat vânzări totale în cadrul acestei divizii de circa 3,5 milioane euro, cu 75% mai mult decât anul trecut. Evoluţia diviziei de vopsele în 2012 va fi influenţată şi de lansarea unei noi linii de producţie pe platforma de la Popeşti Leordeni, care va duce la atingerea unei capacităţi totale de producţie de 50.000 de tone pe an. Investiţiile totale ale companiei în producţia de vopsele şi tencuieli au ajuns la aproximativ 2 milioane de euro.
„Divizia de vopsele a crescut anul acesta deoarece am promovat o gamă foarte largă de vopsele, cu diferenţiatori puternici, precum şi o tencuială decorativă cu un raport corect calitate/preţ. O importanţă mare a avut-o şi lansarea primei vopsele certificată ecologic din România - DURAZIV Fără Miros", declară Marga Călin, director de marketing Duraziv. „Tencuiala decorativă este unul din produsele cele mai cerute din portofoliu", adaugă Marga Călin.
Cea mai mare parte a vânzărilor a fost realizată cu ajutorul echipelor dedicate la nivel de ţară. Cele mai mari vânzări de vopsele au fost înregistrate în luna mai. Peste 70% din totalul vânzărilor companiei au v