Agentia de media Brand Connection, parte a grupului de comunicare Lowe Romania, s-a rebranduit in Brand Programming Network (BPN) Romania, companie de media care a fost lansata anul acesta de catre gigantul american Interpublic. Conducerea BPN Romania spera ca odata cu acest rebranding sa isi majoreze businessul cu 50-70% in urmatorii doi ani de la afaceri de circa 4,6 milioane de euro in 2011.
Romania este cea de-a patra tara in care este intra Brand Programming Network, agentia fiind lansata anul acesta. In urmatoarele luni, agentia urmeaza sa extinda in 20 de tari de pe cinci continente.
De asemenea, Brand Programming Network este de-a treia agentie prin care reteaua de media IPG Mediabrands, parte a grupului de comunicare american Interpublic, intra in Romania. Reteaua IPG Mediabrands mai este prezenta pe piata locala prin agentiile Universal Media (Universal McCann- parte din grupul McCann Erickson Romania) si Initiative (parte a Lowe Romania).
“Decizia de lansare a BPN este una strategica, generata de dezvoltarea pietelor. Experienta ultimilor doi ani ne-a aratat ca este destul business care sa justifice o a treia agentie media in IPG. Al doilea motiv este legat de explozia social media si a comunicarii digitale, vedetele care au schimbat si au redefinit intreg peisajul media, readucand brandul in prim plan. De aceea am considerat ca este momentul oportun sa venim cu o agentie cu o pozitionare si o abordare diferita a businessului, care sa se concentreze mai mult pe construirea brandului. Iar asta face BPN”, spune Jose Antonio Espinoza, presedinte International Brand Programing Network.
BPN Romania va fi condusa de Ileana Tomescu, din functia de managing partner, Tomescu fiind din 2006 managerul Brand Connection. Agentia de media fondata in 2004 va face parte in continuare din Lowe Romania, grup cu afaceri de circa 52,3 milioane d