La invitatia casei de productie Factor, condusa de Tino Furtuna, Martin Ernst, unul dintre cei mai importanti producatori de spoturi si show-uri TV din Germania, s-a declarat multumit atat de modul de lucru al echipei cat si de faptul ca echipamentul folosit este unul profesionist.
Dupa working-lunch-urile si trainingurile realizate alaturi de echipa Factor, Martin Ernst a discutat si cu presa si reprezentantii agentiilor de publicitate specializati pe productie video. �Am fost surprinsi sa vedem ca cei de la Factor folosesc acelasi echipment ca si noi�, a precizat producatorul.
Martin Erst a discutat si despre problema copyright-ului, precizand ca nimeni nu poate cumpara o creatie, cel mult poate cumpara drepturile ei de folosire pentru o anumita perioada de timp, lucru care se aplica si in cazul agentiilor si clientilor de publicitate. Cat despre copyright-ul melodiilor, �daca cineva iti foloseste fragmente dintr-o melodie intr-o reclama, trebuie sa o platesca. Daca nu, il poti da in judecata si cu siguranta este mai profitabil�, a mai spus Ernst in spirit de gluma.
Experienta specialistului german se constituie intr-un portofoliu complex de activitati ca producator, compozitor si sound designer pentru televiziunile germane RTL, ZDF, ARD si SAT1 si insumeaza peste 20 de ani in publicitate si show-biz. Cele cinci studiouri audio conduse de Martin Ernst ofera servicii de productie muzicala si sound-design pentru spoturi publicitare si muzica de film.
Tino Furtuna, managerul casei de productie Factor, a povestit despre experienta lui Martin Ernst, care a lucrat cu artisti precum Joe Cocker, Ronan Keating si altii, si despre provocarea de a lucra cu un specialist german, la standarde nemtesti. Intrebat despre eventuale investitii viitoare pe care le-ar face Factor la recomandarea lui Martin Erst, Tino Furtuna a declarat pentru Wall-Street ca �i