Vânzările Facebook în primul trimestru au crescut cu 38%, la 1,46 miliarde de dolari, depăşind estimările analiştilor, iar profitul net a avansat cu 58%, la 217 milioane de dolari, semn că publicitatea pe dispozitive mobile generează afaceri tot mai mari pentru cea mai mare reţea de socializare.
Platforma pentru publicitate pe smartphone-uri şi tablete a devenit o prioritate a Facebook în ultimul an, după evoluţia modestă a acţiunilor companiei în vara anului trecut.
În primul trimestru al acestui an, platformele mobile au generat aproximativ 30% din veniturile din advertising ale Facebook, faţă de 23% în perioada corespunzătoare a anului trecut.
Numărul utilizatorilor Facebook a crescut cu 23% în ultimele 12 luni, la 1,11 miliarde, dintre care 68% sau 751 milioane accesează serviciile reţelei de pe dispozitive mobile, cu 54% mai mulţi decât la începutul anului trecut.
Vânzările Facebook în primul trimestru au crescut cu 38%, la 1,46 miliarde de dolari, depăşind estimările analiştilor, iar profitul net a avansat cu 58%, la 217 milioane de dolari, semn că publicitatea pe dispozitive mobile generează afaceri tot mai mari pentru cea mai mare reţea de socializare.
Platforma pentru publicitate pe smartphone-uri şi tablete a devenit o prioritate a Facebook în ultimul an, după evoluţia modestă a acţiunilor companiei în vara anului trecut.
În primul trimestru al acestui an, platformele mobile au generat aproximativ 30% din veniturile din advertising ale Facebook, faţă de 23% în perioada corespunzătoare a anului trecut.
Numărul utilizatorilor Facebook a crescut cu 23% în ultimele 12 luni, la 1,11 miliarde, dintre care 68% sau 751 milioane accesează serviciile reţelei de pe dispozitive mobile, cu 54% mai mulţi decât la începutul anului trecut.