Lantul hotelier Golden Tulip va aduce in Romania, prin parteneriatul cu reteaua hoteliera franceza Louvre Hotels, patru noi branduri clasificate intre 1* si 3*, incepand cu finele lui 2011.
Prin dezvoltarea acestor patru marci, grupul Golden Tulip va ataca nisele “buget” si “economy”, care au inca un mare potential de dezvoltare pe piata locala. Golden Tulip este unul dintre cele mai exinse lanturi straine din Romania alaturi de Best Western si Wyndham.
Paul Marasoiu (foto), director regional pentru Romania, Moldova si Bulgaria al Golden Tulip Hotels, Inns&Resorts vorbeste, intr-un interviu acordat Wall-Street, despre strategia de dezvoltare a celor patru marci pe piata locala, zonele vizate pentru extindere, dar si despre tarifele care incep de la 36 de euro. De asemenea, Marasoiu ia in discutie si reticenta bancilor in ceea ce priveste finantarea proiectelor hoteliere.
Wall-Street: Care sunt cele patru branduri cu care veti intra pe piata locala?
Paul Marasoiu: Este vorba despre Premiere Classe (clasificat la 1*), Campanile (clasificat la 2*), Kyriad de 3* si Kyriad Prestige (clasificat la 3* superior).
WS: Veti opta pentru afilierea unor hoteluri deja existente pe piata locala sau veti alege sa dezvoltati, de la zero, proiectele?
PM: Preferam dezvoltarea unor noi proiecte de la zero, in caracteristicile impuse de fiecare marca. Nu excludem insa evaluarea unor proprietati existente, in masura in care pot fi adaptate conceptului.
WS: In ambele variante (afiliere sau proiect nou) ati semnat vreu contract pana in prezent?
PM: Abia a fost consolidat parteneriatul ditre Louvre Hotels si Golden Tulip Hotels, dar avem deja in evaluare trei proiecte in orase din tara.
WS: Care sunt oraselele sau zonele vizate pentru amplasarea celor patru branduri?
PM: Vizam Bucurestiul si centrele urbane mari, in prima instanta. I