Silviu Ispas vorbeşte dezinvolt despre businessul de presă. Ar putea să umple şapte casete de reportofon. Totuşi, când deschizi reportofonul, managerul de la ARBOmedia şi de la EMI
Silviu Ispas vorbeşte dezinvolt despre businessul de presă. Ar putea să umple şapte casete de reportofon. Totuşi, când deschizi reportofonul, managerul de la ARBOmedia şi de la EMI Deutschland România devine dintr-o dată timid, ca un elev în prima zi de şcoală. Oricum, Ispas conduce o companie de presă care se află în plină ofensivă pe piaţa locală.
- "Adevărul": De mai bine de o lună ARBOmedia are o nouă agenţie: ARBOinteractive. Ce înseamnă pentru ARBO vânzarea de publicitate pentru platforma socială de comunicare HI5?
- Silviu Ispas: Pentru noi înseamnă mult, pentru că se concretizează strategia europeană a grupului ARBO, pe divizii de business, şi nu pe divizii regionale, adică pe produse editoriale. Din punctul meu de vedere, venirea HI5 în România înseamnă schimbarea clasamentelor, în condiţiile în care şi HI5 va avea cifre măsurate de SATI. Lucrurile vor sta cu totul şi cu totul altfel pe piaţa de publicitate.
- ARBOmedia este interesată şi de alte domenii, în afară de presa locală şi cea online?
- Da, am făcut deja paşi în acest sens. Există o entitate numită ARBOambient, care are activităţi în publicitatea outdoor şi indoor. Dacă ştii cercurile alea din lanurile de grâu pe care le fac extratereştrii, ei bine, ARBOambient realizează ceva de acest gen, doar că foloseşte branduri cunoscute precum Coca-Cola. În acest an, ARBOambient o să intre şi în România, lucru de care mă voi ocupa personal.
- Care este bugetul de achiziţii pe 2008 al ARBOmedia România?
- Nu vă pot dezvălui achiziţiile ARBO la nivelul grupului internaţional. Pe România nu se vor face achiziţii, ci doar investiţii ca achiziţii la nivel de dezvoltare, precu