Business Insider a realizat o galerie foto cu 15 dintre cele mai creative CV-uri din lume:
CV-ul depus de copywriterul american Lawson Clark
Andrew Grinter şi Lee Spencer-Michaelsen le-au trimis directorilor unor companii de publicitate din Melbourne CV-uri sub forma unor bilete de răscumpărare, cu litere tăiate din ziar. Mesajul era: „Aranjaţi un interviu sau cineva o păţeşte. Fără poliţişti!”
Victor Rodriguez din Toronto şi-a prezentat CV-ul sub forma unui ambalaj de produs. În loc de informaţiile nutriţionale, apăreau numele foştilor angajatori.
Raymundo Vargas, care a aplicat pentru un post de director de creaţie, a făcut un PDF de 261 de pagini, în care a prezentat toate premiile pe care le-a obţinut în primii 20 de ani de carieră.
Alec Brownstein din New York a cumpărat de la Google primul rezultat din căutările cu numele unora dintre potenţialii angajatori. Astfel, de fiecare dată când unul dintre aceştia se căuta pe Google, primul rezultat era: „E amuzant să-ţi cauţi propriul nume. Dar e amuzant şi să mă angajezi pe mine!”. Abordarea inedită a dat roade şi Brownstein a fost angajat.
Maximillian Hoch şi Manuel Urbanke şi-au creat site-ul ca şi când acesta ar fi fost pus la punct de părinţii lor. Pagina se numeşte „Fiul meu lucrează în publicitate” şi conţine laudele aduse de „părinţi” celor doi.
Acest CV prinde viaţă când codul QR este scanat cu ajutorul unui smartphone.
Copywriterul Mark Trueblood şi-a creat CV-ul prin intermediul tweet-urilor, din care potenţialii angajatori aflau treptat informaţii despre el.
Vrând să obţină un job la o firmă din Melbourne, o nemţoaică a zburat până în Australia şi i-a înmânat fiecărui angajat al companiei respective o floare cu un cod QR, care ducea către CV-ul ei.
Travis Broyles a postat un anunţ pe Crai