Controversatele programe de mediatizare a Bucovinei, lansate în mandatul lui Gheorghe Flutur la preşedinţia Consiliului Judeţean Suceava, au fost transformate de urmaşul acestuia la şefia judeţului în simple vehicule de promovare a imaginii personale.
Consiliul Judeţean Suceava a alocat în acest an 100.000 de lei pentru organizarea proiectului „Crăciun în Bucovina“. Aproape 25% din buget a fost cheltuit, însă, pentru distribuirea pe raza judeţului Suceava a unor felicitări semnate de Cătălin Nechifor, şeful CJ Suceava. Conform informaţiilor furnizate de oficialii instituţiei, pentru tipărirea celor 260.000 de felicitări s-au cheltuit 12.896 de lei.
Distribuirea felicitărilor în căsuţele poştale din toate localităţile Sucevei a costat încă 9.860 de lei. Felicitările au pe faţă o fotografie în care apare o sanie tradiţională şi un grup de colindători, în faţa unei case din lemn cu antenă parabolică, însoţită de sigla Consiliului Judeţean şi urarea „Sărbători de iarnă cu bine!“.
Pe verso, felicitarea are un mesaj semnat de preşedintele CJ Suceava, Cătălin Ioan Nechifor, care conţine, pe deasupra, şi un dezacord gramatical: „bucuria şi emoţia care ne însufleţeşte pe toţi“. Pe cartea poştală mai apare şi precizarea că a fost editată în cadrul programului „Crăciun în Bucovina“.
„Am ales această variantă ca o formă de informare a locuitorilor judeţului Suceava. Pe cartea poştală există site-ul Consiliul Judeţean, unde sunt informaţii despre programul «Crăciun în Bucovina»“, şi-a justificat strategia Cătălin Nechifor. Foto Crăciun în Bucovina
Restul banilor sunt cheltuiţi pentru organizarea unor concerte de colinde şi spectacole de obiceiuri populare în mai multe localităţi din judeţ, dar strategia oficialilor CJ nu conţine acţiuni de promovare a regiunii pe plan naţional sau internaţional.
Promovare cu mocăniţă şi lumină sfântă
În