Dificultatile de deplasare din cele mai mari 30 de orase ale lumii aduc pierderi anuale totale de 266 miliarde dolari, insa daca se vor gasi moduri de interconectare ale diverselor mijloace de transport si daca orasenii vor fi mai bine informati in timp real, lucrurile se pot imbunatati, arata un studiu Roland Berger.
Compania de consultanta noteaza in raport ca cele mai mari orase ale lumii risca sa ramana paralizate din cauza cresterii demografice. Cei de la Roland Berger spun ca, desi traim intr-o lume unde internetul s-a raspandit masiv, locuitorii nu gasesc in timp real informatii despre cum sa ajunga intr-un anumit moment cel mai rapid din punctul A, in punctul B.
Roland Berger noteaza ca deja sunt indeplinite cateva conditii pentru ca lucrurile sa se schimbe in bine: exista un miliard de smartphone-uri, se dezvolta servicii de cloud, incep sa apara si cele 4G/LTE, iar producatorii auto lanseaza masini cu conexiune la internet si cu posibilitatea de a se conecta in timp real cu alte vehicule.
Cele mai marii arii metropolitane ale lumii, cum ar fi Tokyo, Mexico City, Seul, Jakarta, Delhi si Mombai au fiecare peste 20 milioane de locuitori. Dificultatile de deplasare din cele mai mari 30 de orase ale lumii aduc pierderi anuale totale de 266 miliarde dolari, insa daca se vor gasi moduri de interconectare ale diverselor mijloace de transport si daca orasenii vor fi mai bine informati in timp real, lucrurile se pot imbunatati, arata un studiu Roland Berger.
Compania de consultanta noteaza in raport ca cele mai mari orase ale lumii risca sa ramana paralizate din cauza cresterii demografice. Cei de la Roland Berger spun ca, desi traim intr-o lume unde internetul s-a raspandit masiv, locuitorii nu gasesc in timp real informatii despre cum sa ajunga intr-un anumit moment cel mai rapid din punctul A, in punctul B.
Ro