Magazinul Ikea din zona comercială Băneasa a vândut în ultimele 12 luni mobilă, decoraţiuni şi accesorii precum şi produse alimentare în valoare de 100 milioane de euro şi a avut 3 milioane de vizitatori, se arată într-un comunicat al Ikea România.
“Peste 12 milioane de produse din gama Ikea au ajuns în casele românilor în perioada 1 septembrie 2007 – 31 august 2008 (...) Ponderea produselor de mobilier a fost de aproximativ 60% din vânzările magazinului Ikea”, precizează compania.
Cele mai vândute produse au fost: combinaţiile de dulapuri PAX, cu 19.700 de unităţi vândute, sistemele modulare de bibliotecă BILLY, cu peste 15.600 de bucăţi, corpurile de bucătărie FAKTUM, cu peste 13.600 de bucăţi, produsele din gama KLIPPAN (canapele, fotolii, şezlonguri, taburete), cu peste 2.000 de unităţi. Din categoria decoraţiuni şi accesorii pentru casă cele mai vândute obiecte au fost becurile economice SPARSAM, pernele şi pilotele din familiile de produse MYSA şi GOSA şi produsele din familia IKEA+ (tigăi, oale, borcane şi ustensile de bucătărie). Ikea a făcut vânzări consistente şi la restaurantul din incinta magazinului, unde chiftelele suedeze sau prăjiturile au fost la mare căutare printre cumpărătorii români. (C.C.M.)
Magazinul Ikea din zona comercială Băneasa a vândut în ultimele 12 luni mobilă, decoraţiuni şi accesorii precum şi produse alimentare în valoare de 100 milioane de euro şi a avut 3 milioane de vizitatori, se arată într-un comunicat al Ikea România.
“Peste 12 milioane de produse din gama Ikea au ajuns în casele românilor în perioada 1 septembrie 2007 – 31 august 2008 (...) Ponderea produselor de mobilier a fost de aproximativ 60% din vânzările magazinului Ikea”, precizează compania.
Cele mai vândute produse au fost: combinaţiile de dulapuri PAX, cu 19.700 de unităţi vândute, sistemele modulare de bibliotecă BILLY, cu peste