Saatchi & Saatchi Romania este singura agentie romaneasca premiata la festivalul international de publicitate New York Festival 2008, unde a castigat bronzul la categoria Print.
Lucrarile castigatoare la New York Festivals fac parte din campania “1961 Man, 1961 Woman, 1961 Boy” realizata pentru Head & Shoulders. Pe langa campania premiata cu bronz, Saatchi & Saatchi are si o lucrare castigatoare a unui certificat de finalist tot in cadrul categoriei Print pentru campania “Asterisk”, realizata pentru Saprosan.
Ambele campanii au fost premiate si la Méribel Ad Festival 2007, unde Saatchi & Saatchi a castigat la sectiunea Outdoor premiul din cadrul categoriei Beauty/Toiletries/Health cu campania "1961 Boy / 1961 Man / 1961 Woman" realizata pentru Procter& Gamble (Head&Shoulders), iar "Asterisk" a castigat la sectiunea "Press Cristal Winners".
“Suntem extrem de fericiti ca am castigat acest premiu intr-un festival international prestigios ca cel de la New York. Acest premiu este important si pentru ca arata lumii potentialul pietei romanesti si oportunitatile care apar intr-o astfel de piata aflata in plina evolutie, un context in care practic se poate intampla orice. Dorim sa multumim clientului P&G (Head & Shoulders) pentru viziunea sa si pentru decizia de a produce o campanie atat de diferita, complexa si curajoasa.”, declara Daniela Nedelschi si Jorg Riommi, Deputy Creative Directors Saatchi & Saatchi Romania.
Echipa care a contribuit la realizarea campaniei Head&Shoulders cu executiile "1961 Boy / 1961 Man / 1961 Woman" este formata din : Nick Hine, Creative Director; Daniela Nedelschi, Jorg Riommi, Arturo Vittorioso, Art Directors; Jorg Riommi, Arturo Vittorioso, copywriteri iar la succesul campaniei "Asterisk" au contribuit: Nick Hine, Creative Director; Arturo Vittorioso, Art Director; Jorg Riommi, Copywriter.