Face ceea ce ii place, fara a se considera deocamdata un antreprenor in serie. O experienta de opt ani in publishing online l-a ajutat sa puna bazele unui nou start-up in zona de new media, intr-o perioada in care furtuna de pe Wall Street “a maturat” afacerile multora.
Cristian Manafu, fondatorul agentiei de comunicare Prodigy, crede in potentialul online-ului autohton de a atrage investitii importante in viitor si in capacitatea noului sau proiect de a genera idei atractive si realizabile.
Fost director editorial pentru publicatiile Biz, Stuff si Campaign, Cristian Manafu (foto) este din noiembrie 2006 managing partner la Evensys, unde a organizat evenimente de comunicare si business precum NetCamp, Idea Forum, Inspire, Digital Marketing Forum, Webstock sau PR Forum, precum si seminarii neconventionale de comunicare-Crisis Management Seminar, SEO&SEM Seminar sau Blogging for Companies.
La sfarsitul saptamanii trecute, Cristian Manafu si-a adaugat in portofoliul sau de afaceri un nou proiect-agentia de comunicare pentru zona de new media Prodigy. Alaturi de co-fondatorii Aela Cotabita si Dorin Boerescu, Manafu defineste Prodigy drept o “agentie de idei”, care va promova servicii inedite dedicate companiilor mari, jucatorilor din online si agentiilor de PR si advertising, aflate in cautarea celor mai bune solutii online pentru proiectele lor.
Fara a se considera momentan un antreprenor in serie, Cristian Manafu, a declarat intr-un interviu acordat Wall-Street, ca ar putea “imbratisa” acest titlu peste patru ani, insa ceea ce conteaza cu adevarat pentru el este satisfactia adusa de proiectele facute cu placere.
“E destul de greu sa tii pasul cu atat de multe proiecte, important este sa ai niste oameni buni in echipa. Aela este un foarte bun organizator si preia din lucrurile pe care ar fi trebuit sa le fac singur daca as fi fost in acea