Discovery Networks îşi anunţă intenţia de a lansa în România postul TLC, o televiziune de divertisment pentru femei, informează un comunicat de presă al companiei citat de realitatea.net. Postul va fi disponibil în pachetul de bază analogic şi digital UPC România, începand cu data de 20 ianuarie 2011, urmând ca distribuiţia să fie lărgită în funcţie de interesul partenerilor de cablu şi satelit. Grila de programe TLC va fi alcătuită în condordanţă cu preferinţele telespectatorilor români, compania plănuind să lanseze şi vânzări de publicitate pe acest post.
„Lansarea TLC în România este o nouă dovadă că Discovery investeşte în permanenţă în consolidarea poziţiei sale de lider pe piaţă, prin dezvoltarea ofertei de programe şi prin adaptarea la specificul local. TLC va fi un complement pentru Discovery Channel, asigurând partenerilor noştri de distribuţie şi de publicitate un conţinut de calitate pentru publicul feminin", a declarat Phillip Luff, Acting General Manager, Discovery Networks Europa Centrală. TLC este un post de divertisment, având ca public ţintă femeile cu vârsta cuprinsă între 25 şi 49 de ani şi programe bazate pe realităţile cu care acestea se confruntă în fiecare zi.
Discovery Networks îşi anunţă intenţia de a lansa în România postul TLC, o televiziune de divertisment pentru femei, informează un comunicat de presă al companiei citat de realitatea.net. Postul va fi disponibil în pachetul de bază analogic şi digital UPC România, începand cu data de 20 ianuarie 2011, urmând ca distribuiţia să fie lărgită în funcţie de interesul partenerilor de cablu şi satelit. Grila de programe TLC va fi alcătuită în condordanţă cu preferinţele telespectatorilor români, compania plănuind să lanseze şi vânzări de publicitate pe acest post.
„Lansarea TLC în România este o nouă dovadă că Discovery investeşte în permanenţă în consolidarea poziţiei sale d