Audi a avut un stand de un alb stralucitor, Ford a ramas cu albastrul caracteristic, iar Fiat a preferat sa afiseze culorile curcubeului, in timp ce Alfa Romeo a compensat lipsa noutatilor cu masini de un rosu aprins si fete incitante. Multe marci au pastrat traditia si au aranjat standurile cu aceleasi culori ca in anii trecuti, iar standul Dacia a ramas dominat de alb si albastru, insa a fost destul de plictisitor. Insa traditia s-a rupt cand a venit vorba de masini electrice fiindca extrem de multi producatori au prezentat astfel de concepte, chiar daca multi nu le vor scoate prea curand in serie.
Traditia e primul criteriu in decorarea standului
O buna parte dintre marci aleg consecventa si pastreaza aceeasi idee de amenajarea standului la toate marile saloane europene. Astfel, standul Ford este de un albastru intens pe fondul caruia sunt prezente mai ales masini galbene, contrastul din poze fiind interesant. Italienii de la Fiat au ales un sitand foarte colorat cu mici covorase in culorile curcubeului, iar Alfa Romeo a decis ca standul va fi, la fel ca la saloanele din trecut, de un rosu aprins.
Audi a ales tot culoarea alb-stralucitor, standul fiind plin de pante, dar si de elemente miscatoare (mai ales suprafetele circulare unde sunt prezente noutatile). La marca Mini s-a pastrat ideea de stand predominant negru cu atmosfera de club, muzica saltareata si chelneri care trec foarte des cu tavite pline de paharele cu diverse creme sau cu sucuri.
Si Dacia a ramas consecventa, iar la stand domina albastrul si albul, insa elementele auxiliare de decor sunt putine, iar standul pare saracacios, lucru accentuat si de faptul ca Dacia nu a mai avut ce noutati sa prezinte, iar conferinta de presa care era trecuta in toate programele oficiale, nu s-a mai tinut. Trebuie spus ca Duster, prezentat acum sapte luni la Geneva, a starni