Dorinţa de a avea un corp de invidiat pare să le fi preocupat pe femei mereu. Dovadă stau reclamele apărute la produsele de slăbit încă de acum 100 de ani. Cotidianul britanic Daily Mail a scos la iveală câteva afişe care promovau metode mai mult sau mai puţin eficiente de a scăpa de kilogramele în plus.
De la săpunul care topeşte grăsimea până la pâinea care nu îngraşă, metode promovate prin anii ’20, s-a ajuns în prezent la o industrie a produselor de slăbit de aproximativ 60 de miliarde de dolari, în 2010, numai în Statele Unite ale Americii.
Cotidianul britanic mai notează că, deşi în urmă cu 90 de ani numărul persoanelor care aveau probleme cu kilogramele nu era atât de crescut ca în prezent, reclamele la produse de slăbit erau populare şi atunci.
Mai jos puteţi vedea o galerie foto cu câteva reclame care promovau diferite metode de a scăpa de kilogramele în plus începând cu anii ’20.
În anul 1920 se promite scăderea în greutate cu ajutorul unui săpun minune, care topea kilogramele în plus de pe coapse, abdomen şi de pe braţe. Producătorii susţineau că săpunul "minune" nu are efecte adverse.
În paginile unei reviste alb-negru, de prin 1928, se făcea reclamă unui tip de biscuiţi. Ryebisk promiteau o siluetă zveltă. Aceştia putea fi mâncaţi în loc de pâine, cu unt, dar şi ca gustare.
Ideea de a urma un stil de viaţă sănătos şi o dietă echilibrată era sugerată încă din anul 1933. Campania celor de la Kellogg's All-Bran desfăşurată în această perioadă spunea că este singura metodă sănătoasă de a scăpa de kilogramele în plus.
The Spot Reducer era un dispozitiv folosit în 1955, care promitea îndepărtarea grăsimii, bazându-se pe o "metodă ştiinţifică unică".
O reclamă din 1975 dădea de înţeles că tot ce trebuie să faci pentru a scăpa de kilogramele în plus este să faci o baie bună