România încearcă să atragă investitorii din Polonia cu forţă de muncă ieftină, însă calificată, cerere internă solidă şi fonduri ale UE. România reprezintă o destinaţie preferată a investitorilor polonezi din domenii precum producţia de mobilă, textile, pantofi, materiale de construcţii, design interior şi cosmetice, potrivit lui Michal Gwizda, partener în cadrul firmei de consultanţă pe fonduri europene Accreo Taxland, care a intrat recent pe piaţa locală. "România atrage investitori cu forţa de muncă ieftină", a explicat el în cadrul conferinţei "Romania and Ukraine Business Insights", ce a avut loc la Varşovia, capitala Poloniei, în perioada 7-8 iunie. "Forţa de muncă ieftină, însă de calitate ar putea convinge investitorii polonezi să intre în număr mai mare pe piaţa din România", a adăugat Gheorghe Predescu, ambasadorul României în Polonia. El a subliniat însă şi faptul că firmele poloneze pot beneficia de subvenţii de la Uniunea Europeană. Până în prezent circa 500 de companii poloneze au investit în România, iar printre acestea se numără Ciech, Barlinek şi Tymbark.
România încearcă să atragă investitorii din Polonia cu forţă de muncă ieftină, însă calificată, cerere internă solidă şi fonduri ale UE. România reprezintă o destinaţie preferată a investitorilor polonezi din domenii precum producţia de mobilă, textile, pantofi, materiale de construcţii, design interior şi cosmetice, potrivit lui Michal Gwizda, partener în cadrul firmei de consultanţă pe fonduri europene Accreo Taxland, care a intrat recent pe piaţa locală. "România atrage investitori cu forţa de muncă ieftină", a explicat el în cadrul conferinţei "Romania and Ukraine Business Insights", ce a avut loc la Varşovia, capitala Poloniei, în perioada 7-8 iunie. "Forţa de muncă ieftină, însă de calitate ar putea convinge investitorii polonezi să intre în număr mai mare pe piaţa din România"