In crestere vizibila, AdPrint, editia a opta, tocmai si-a inchis portile. Inscrierile agentiilor italiene, frantuzesti, spaniole si romanesti au facut anul acesta din competitia dedicata printului un festival de creativitate latina.Brasovul crede in printuri In crestere vizibila, AdPrint, editia a opta, tocmai si-a inchis portile. Inscrierile agentiilor italiene, frantuzesti, spaniole si romanesti au facut anul acesta din competitia dedicata printului un festival de creativitate latina.
Peste 100 de echipe de creatie si-au masurat fortele la editia din 2007 a Festivalului AdPrint, intre 8 si 10 februarie. AdPrint este un festival european dedicat printului ca mediu de expresie publicitara. La aceasta editie echipele din Italia au surclasat numeric celelalte tari, avand cu doar trei inscrieri mai putin decat Romania, care a participat cu 35 de echipe. Adaugand la aceasta cele noua echipe ale Frantei si pe cea a Spaniei, putem spune ca anul acesta AdPrint este o intrecere a creativilor latini. Un numar semnificativ de inscrieri a avut si Germania, cinci echipe, si Olanda, cu sase echipe.
AGENTIILE. Pe agentii, cea mai bine reprezentata a fost reteaua DDB, 26 de echipe inscrise, din diverse tari, dominante fiind cele din Italia. Dintre agentiile romanesti, cele care au participat la competitie cu un numar mai mare de echipe sunt: OgilvyOne, Ogilvy&Mather, Publicis, Gavrila&Asociatii, Grafitti BBDO, Mercury Promotions si Propaganda. Lucrarile au fost inscrise in 32 de categorii, de la Arta si Cultura (carti, filme, muzee, eveninmente culturale) pana la Utilitati (companii de gaze, apa, electricitate, Pagini aurii). Particularitatea AdPrint consta in aceea ca echipele de creativi sunt evaluate de echipe de jurii, in numar de sase. Din aceste echipe fac parte creativi cu experienta de la agentii ca Euro RSCG Olanda, DDB Group, Germania, Mother Londra, Youn