Profitul brut estimat realizat de ING Asigurări de Viaţă în primul semestru se ridică la 5,63 milioane lei, îm scădere comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent (6,85 milioane lei).
"Principalele direcţii de investiţii în 2013, care au influenţat şi nivelul profitului brut realizat, au vizat creşterea beneficiilor oferite clienţilor, prin integrarea de noi funcţionalităţi în portalul MyING şi lansarea Vita Protect, prima asigurare de viaţă distribuită online, prin intermediul serviciului de Internet Banking al ING Bank. O altă direcţie de investiţii a fost reprezentată de dezvoltarea programului de formare şi recunoaştere a performanţei consultanţilor financiari, Sales Force Academy - ce este implementat începând cu august 2013", se arată într-un comunicat de presă.
Marius Popescu, membru al Consiliului de Administraţie şi director general ING Asigurări de viaţă, a declarat: "La ING prima jumătate a anului 2013 a adus o serie de semnale pozitive, prin comparaţie cu perioada precedentă. Încheiem acest interval cu o creştere de 4% a portofoliului de contracte noi pe segmentul de asigurări de viaţă şi o majorare de 12,5% a numărului de participanţi pe cel de pensii facultative".
ING a plătit clienţilor, pe segmentul de asigurări de viaţă, în primul semestru, beneficii pentru evenimente asigurate şi contracte ajunse la maturitate de 57,6 milioane lei, cu 41,5% mai mari faţă de aceeaşi perioadă din 2012, conform unui comunicat de presă.
Valoarea activelor financiare în administrare s-a situat la nivelul de 2,41 miliarde lei la sfârşitul lunii iunie, în creştere cu 8,25% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
De asemenea, volumul primelor brute subscrise de ING în intervalul ianuarie-iunie se ridică la valoarea de 274,2 milioane lei, în urcare cu 1,7% comparativ perioada similară din 2012, se mai arată în comunicat.
"Portof