O veritabilă primăvară a infrastructurii stă să înceapă în România. Pentru asta premierul Boc mulţumeşte public Ancăi Boagiu, ministrul de la Transporturi care, la rândul său, laudă constructorii români.
După licitaţia încheiată cu succes, la începutul săptămânii, pentru cei 183 de kilometri de autostradă ai coridorului IV şi care ar trebui să fie gata în numai doi ani, vineri a venit rândul semnării unui nou contract. Bucureştenii din Drumul Taberei vor avea o staţie de metrou în cartier. Când? Din 2014-2015, potrivit datelor furnizate de Ministerul Transporturilor. Staţia, depoul şi circa 1 kilometru de traseu vor costa statul român 231,67 de milioane de lei (peste 55 de milioane de euro).
Prezent la eveniment, premierul a etalat un discurs triumfal. "Apreciez eforturile pe care Transporturile le fac pentru absorbţia fondurilor europene. Ministerul Transporturilor a repus România pe roate pe componenta absorbţiei fondurilor", a declarat Emil Boc, precizând că şi acest proiect este o nouă dovadă că "programul de reformă din ultimii doi ani îşi arată roadele".
Două noi staţii de metrou, gata până în iulie
Dincolo de valul de proiecte de infrastructură lansate în ultima perioadă, prima tăiere de panglică a unei lucrări finalizate este anunţată pentru luna iulie. Din vară locuitorii Capitalei vor beneficia de două noi staţii de metrou: Pajura şi Parc Bazilescu, unde lucrările au început în 1986 şi au fost reluate în octombrie 2010.
Cu casca pe cap, ministrul Boagiu a inspectat,vineri, însoţită de presă, starea lucrărilor. Jurnaliştii, pe jos, ministrul, într-o maşină special adaptată mersului pe şine, au parcurs cei circa 500 de metri care despart Pajura de Bazilescu. La capătul drumului pe dale de beton, şine de oţel şi râuri de noroi, ministrul a declarat ziariştilor peripatetici mulţumirea pe care o încearcă. "Am văzut o lucrare care