Francezii de la Renault au lovit în plin cu noul Laguna Coupe.Cu un design revoluţionar, un confort sporit şi un consumincredibil de mic, Laguna Coupe este maşina perfectă pentru a ieşila agăţat! Sigur, ca să o ai, trebuie să scoţi din buzunar 27.350de euro, dar după ce dai o tură cu ea te convingi că merită toţibanii.
Dincolo de multiplele dotări, fireşti pentru o asemenea maşină,noul Laguna Coupe m-a impresionat din nouă puncte de vedere. Înprimul rând m-am simţit în siguraţă la volanul noului Laguna Coupe,chiar şi atunci când am apăsat pedala de acceleraţie mai mult decâttrebuia. Şasiul Active Drive mi-a fost un partener de nădejde.Datorită lui, sistemele de siguranţă ale maşinii sunt folosite doarca ultim resort, ceea ce înseamnă că şoferul poate beneficia de peurma unui sistem mai eficient şi cu reacţii mai sigure când seconfruntă cu situaţii neaşteptate.
Cu cele patru roţi directoare ale şasiului Active Drive, LagunaCoupe virează într-un unghi de cu până la 10% mai mic decât lasistemul cu două roţi directoare.
Manevrabilitatea crescută se face cel mai mult simţită însituaţii de parcare strânsă. La viteză mare, de peste 60 km/h,accentul se pune mai mult pe precizia virării. Roţile din spatevirează în aceeaşi direcţie cu roţile faţă pentru a îmbunătăţistabilitatea. Sistemul Active Drive controlează forţa centrifugăcare tinde să împingă vehiculul spre exterior. În acest fel creştesiguranţa manevrelor de evitare la viteze superioare. Totul e multmai simplu, iar şofatul devine o adevărată plăcere, chiar dacăstrăzile din România nu sunt recomandate pentru noul LagunaCoupe.
4,7 l/100km, consum exterior
Al doilea lucru care m-a impresionat la noul Laguna Coupe a fostconsumul. Modelul testat, 2.0 Dci 180 CP, a consumat în exteriordoar 4,7 litri la 100 de kilometri, în timp ce în oraş am obţinutun consum de 8 litri la 100 de kilometri.