Brother, unul din cei mai importanti producatori de solutii pentru imprimare din lume, a lansat pe piata locala o noua serie de echipamente dedicate companiilor, atat modele tip laser cat si solutii de imprimare inkjet, scanare si imprimare mobila, precum si solutii de etichetat, estimand o crestere a afacerilor cu 15% in acest an fata de 2011.
In acest fel, filiala locala a japonezilor de la Brother estimeaza la sfarsitul acestui an fiscal (31 martie 2013) afaceri de circa 3 milioane de euro, in crestere cu 15% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
“Prin lansarea noilor produse urmarim atragerea de noi clienti pe segmentul de business, dar cautam si stabilitate intr-un domeniu afectat de o scadere de pana la noua procente anul trecut. Tinta noastra este ca pana la sfarsitul anului fiscal sa vindem inca 2.000 de echipamente si solutii pentru imprimare si scanare”, a declarat pentru Wall-Street.ro – Monica Otlacan (foto), director de vanzari Brother Romania.
Noile produse vor fi disponibile din luna decembrie a acestui an avand preturi cuprinse intre 179 euro si 620 euro.
In acest moment, pentru Brother, cel mai bine vandute solutii sunt imprimantele laser momocrom, cu o pondere de 63% din vanzari, in timp ce restul sunt reprezentate de imprimantele inkjet, laser color sau solutiile de etichetare.
Potrivit managerului Brother, principalii clienti vin din zona de banking, telecomunicatii, IT, energie, dar si productie chimica sau mobilier.
“Circa 80% din imprimantele comercializate sunt solutii entry-level cu preturi cuprinse intre 90-130 de euro”, a precizat Otlacan.
La nivel local, Brother vizeaza o crestere a cotei de piata, care in acest moment este situata la circa 5%.
Chiar si asa, pe segmentul multifunctionalelor inkjet format A3, Brother are o cota de piata de peste 70%.
Citeste si:Samsung aduce pe piata