Conducerea Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi a dispus, in cursul diminetii de ieri, inceperea unor lucrari de reabilitare a sinelor de tramvai din zona stadionului Emil Alexandrescu. Din cauza vechimii caii de rulare, care a fost pentru prima data montata in anul 1948, au fost inregistrate 18 rupturi de linie in ultima perioada. Problema cea mai grava o reprezinta surparea sinelor, din cauza inghetului si a precipitatiilor abundente. Terasamentul liniilor de tramvai este distrus aproape in totalitate, motiv pentru care defectiunile la calea de rulare sunt din ce in ce mai frecvente. Tronsonul Triumf - Agronomie are nevoie de refacerea infrastructurii si a fundatiei, care sunt afectate. Lucratorii din cadrul RATP Iasi au montat niste pene de lemn in zona rupturilor de linie, pentru a evita fisurile sinelor. Exista un pericol evident de deraiere a tramvaielor, din cauza ca proiectul din anul 1997, cand a fost reabilitata linia de tramvai pana in zona Triumf, nu a cuprins si sectorul afectat. "Nu putem decat sa impanam, adica sa adaugam lemn in linie, pentru ca materialul folosit sa nu fie unul prea dur, care sa creeze fisuri. Anul acesta ne-am propus sa intram pe acea portiune pentru modernizare. Deocamdata, lucrarile sunt efectuate fara devieri ale traficului rutier", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP Iasi. In anul 1985, primarul orasului a cerut mutarea liniei de tramvai, de la marginea trotuarului catre centrul bulevardului, insa sinele pe care iesenii circula in ziua de astazi au fost fabricate acum mai bine de 60 ani.
Conducerea Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi a dispus, in cursul diminetii de ieri, inceperea unor lucrari de reabilitare a sinelor de tramvai din zona stadionului Emil Alexandrescu. Din cauza vechimii caii de rulare, care a fost pentru prima data montata in anul 1948, au fost inregist