Philippe Besadoux, seful Kenvelo, unul dintre cele mai puternice branduri de fashion din Romania, a povestit pentru Wall-Street.ro ce planuri de dezvoltare are, cum vede apetitul romanilor pentru shopping, dar si cum a schimbat criza relatia retailer-proprietar de mall.
Grupul Kenvelo, care reuneste dezvoltarea unor branduri ca Tom Tailor, Lee Copper, Kenvelo si mai recent TimeOut, extinzandu-si astfel portofoliul.
„Vrem sa aducem si alte noi branduri pe piata, nu ne vom opri la TimeOut”, a spus Besadoux, care intentioneaza sa faca grupul mult mai puternic. Numarul mare de branduri reunite sub aceeasi entitatea va conferi Kenvelo o pozitie mai puternica in negocieri, pentru ca nu mai discuta cu proprietarii pentru un magazin si pentru o serie de magazine.
De altfel, seful Kenvelo admite ca prin largirea portofoliului pozitia companiei, si asa imbunatatita in raport cu proprietarii de spatii comerciale, ca urmare a crizei, este mai puternica.
„Lucrurile s-au schimbat, inainte mallurile erau un Goliath. Acum suntem mai puternici si asta si datorita portofoliul mai mare. Aici spre exemplu (AFI Palace-nr.) nu a trebuit decat sa cer un magazin aici si l-am primit imediat”, considerea Besadoux, referindu-se la proaspatul inaugurat magazin TimeOut.
Pana acum, Kenvelo a deschis doua magazine TimeOut in Romania, insa pana in perioada sarbatorii Pastelui vrea sa aiba deschise 10-11 magazine sub acest brand in Romania, 5-6 unitati in Bucuresti si restul in orasele mari, ca Timisoara, Constanta, Brasov, Cluj sau Iasi. Investitia in magazin se ridica la circa 1.000 de euro pe mp.
Planuri de extindere exista si pentru Lee Copper, unde in prezent sunt pana in 20 de magazine, insa pana la finalul lui 2013 compania vrea ca numarul sa ajunga la 30 de unitati pe plan local. In ceea ce priveste brandul german Tom Tailor, extinderea va fi mai con