De mai bine de trei luni, la Depoul Pascani s-a demarat o ancheta privind disparitia a circa 2.600 tone de motorina •Nici pana acum nu s-a finalizat ancheta si, conform unor surse, dosarul "Afacerii Motorina" ar putea fi clasat
Inca se mai cauta vinovatii
Inceputa in tromba, datorita campaniei electorale, ancheta in cazul disparitiei a 2.600 tone de motorina din Depoul Pascani continua sa ramana un mister. De-a lungul investigatiilor, afacerea a fost bine ascunsa de ochii curiosilor, si mai ales a reprezentantilor mass-media. Cu grija deosebita, principalul vinovat, dar si martorul cheie in "evaporarea" motorinei, gestionarul Virgil Stoleru, a fost internat la Spitalul CFR Iasi pe motiv de incoerenta. Mai mult decat atat, ori de cate ori era contactat in legatura cu stadiul cercetarilor privind disparitia motorinei din propria "curte", seful interimar al Depoului Pascani ridica din umeri, raspunsul fiind acelasi. "Nu sunt abilitat sa va dau astfel de informatii, nu cunosc. Cel care ar putea sa va spuna despre stadiul cercetarilor este domnul Adrian Tacea (n.r. - directorul SC Transport Marfa SA, Regionala Iasi)", doar atat poate sa spuna noul sef al Depoului Pascani despre cea mai mare afacere a anului trecut, descoperita in municipiu si care a prejudiciat statul cu circa 26 de miliarde lei. Chiar daca inca de la inceperea cercetarilor s-a incercat "secretizarea" anchetei, am reusit, totusi, sa aflam ca investigatiile nu s-au incheiat. Conform unor surse demne de incredere, la Depoul Pascani inca se mai lucreaza la Controlul Financiar al Gestiunii, in ceea ce priveste gestiunea rezervoarelor de motorina, din care s-au evaporat cele 2.600 tone. "Noi nu ne mai ocupam de caz, dar din cate am inteles inca se mai fac cercetari, iar dupa definitivarea acestora se va vedea cine sunt vinovatii sau daca acestia exista", ne-a declarat maior Vasile Cos