Cosmote si-a mentinut cresterea bazei de clienti business, de 32% comparativ cu aceeasi perioada a 2011, ca urmare a prioritatii acordate segmentului de business. Compania a inregistrat EBITDA de 34,3 mil. euro, in crestere cu 16,3% comparat cu T3 2011.
Veniturile totale ale celui de-al treilea trimestru din 2012 au atins valoarea de 118 milioane euro. EBITDA (castigurile operationale inaintea dobanzilor, taxelor si amortizarilor) a crescut la 34,3 milioane euro, cu 16,3% comparat cu T3 2011 (+ 18% versus T2 2012). Marja EBITDA a atins 29,1% in T3 2012, in crestere cu 4,6 puncte procentuale comparativ cu T3 2011.
La finalul lui septembrie 2012, numarul total de clienti ai Cosmote Romania, inclusiv Zapp, a fost 6,4 milioane din care 24,1% abonati. Citeste si:Veniturile Cosmote au crescut cu 4,4% in primul semestruOTE ar putea vinde Cosmote Romania pentru a-si acoperi datoriileBilantul Romtelecom si Cosmote in primul trimestru
ARPU (venitul mediu per utilizator) a crescut cu 1,5% in primele 9 luni ale 2012 comparativ cu aceeasi perioada a anului anterior, datorita lansarii de oferte competitive, orientate catre client.
“Rezultatele celui de-al treilea trimestru au fost in linie cu obiectivele noastre. Am inregistrat o crestere semnificativa pentru majoritatea indicatorilor, in pofida dificultatilor economice si de reglementare, competitiei stranse si necesitatatii investitiilor solide. Aceasta perioada a fost marcata de momente importante pentru compania noastra, precum: incheierea cu succes a licitatiei de spectru, lansarea vitezei de 43,2 Mbps, extinderea acoperirii retelei in metroul bucurestean. Aceasta performanta este oglindita si de rezultatele portabilitatii unde, in ultimii patru ani, am ramas operatorul preferat al romanilor. Privind spre viitor, vom continua sa ne consolidam pozitia pe piata prin investitii importante si dezvo