Emisiunile-tabloid au început sezonul în forță. După primele trei zile de desfășurare, seara îi aparține Simonei Gherghe, cu Acces Direct, în timp ce noaptea s-a împărțit între Un show păcătos (Antena 1) și WowBiz (Kanal D).
Paginademedia.ro prezintă audiența emisiunilor-tabloid din ultima trei zile.
La Măruță contra Acces Direct
Prima ediție, de luni, segmentul 17.30 – 19.00 a fost dominat de Acces Direct. Emisiunea moderată de Simona Gherghe a fost urmărită, în medie, de un milion de telespectatori din toată țara, dintre care 670.000 erau din mediul urban. Emisiunea de pe Pro TV, care și-a schimbat numele din Happy Hour în La Măruță a avut aproximativ jumătate din audiența Simonei Gherghe.
A doua ediție, de marți, 3 septembrie, cele două emisiuni-tabloid s-au apropiat în audiențe. Acces Direct a scăzut în timp ce La Măruță a urcat simțitor. Simona Gherghe a atras 920.000 de telespectatori din toată țara, iar la Măruță a fost urmărit, tot la nivel național, de 874.000 de persoane, în fiecare minut.
La a treia ediție, care a fost difuzată ieri, Simona Gherghe s-a distanțat din nou de Măruță. Acces Direct a avut cea mai bună audiență a ultimelor trei zile, o medie de 1,2 milioane de privitori din toată țara. Dintre aceștia, 772.000 de persoane erau din mediul urban. La Măruță, în schimb, a fost urmărit de 622.000 de persoane din toată țara, dintre care 363.000 erau din mediul urban.
La tabloidele de noapte, primele două seri au fost ale Kanal D, însă miercuri seara a Capatos a fost la putere.
WowBiz a întregistratîn prima ediție, de luni, 665.000 de telespectatori din toată țara, dintre care 400.000 erau din mediul urban. Emisiunea lui Mădălin Ionescu a fost la o distanță confortabilă de competiție. Un show păcătos a aut, tot luni, o medie de 415.000 de telespectatori, la nivel național.
În cea de-a doua edițiep