Agentia McCann Erickson Romania este marea castigatoare a Premiilor Effie 2013, cu un total de 6 premii castigate pentru brandurile Sprite, Vodafone, Rom Autentic si Maggi. Gala Premiilor Effie Romania 2013, care a avut loc aseara, i-a adus agentiei marele premiu - Grand Effie - pentru Campania „Parental Control”, dezvoltata pentru brandul Sprite, campanie care a castigat si Gold Effie la categoria Non-Alcoholic Beverages.
Campaniile “ROM gives you the kick to finish what you started”, dezvoltata pentru brandul Rom Autentic, si Campania “Vodafone Brand Relaunch”, dezvoltata pentru Vodafone Romania, au castigat Gold Effie, Campania “Food is fun”, dezvoltata pentru brandul Maggi a castigat Bronze Effie iar Campania „Digital Library”, dezvoltata pentru Vodafone a castigat Silver Effie.
De asemenea, UM – agentia de media a Grupului de Comunicare McCann WorldGroup Romania – a fost cea mai premiata agentie de media din Romania in cadrul Galei Effie Awards 2013, castigand alte 4 premii importante: Gold Effie cu Ciuc Natur Radler – „Only tastematters”; Silver Effie cu Caroli – „Don Curcan”; Bronze Effie cu Napolact – „Handcrafted promotion” si Gold Effie cu Ciuc – „A beer in a thousand”.
„Cu totii am fost afectaţi de criza. Dar cred ca acele companii care si-au mentinut viziunea si au construit branduri cu puternice ancore emotionale au avut de câştigat. Sper ca Effie-urile de anul acesta sa incurajeze mai multe companii sa aprobe campanii curajoase - ca mai toate cele care au câştigat aur anul acesta. Felicitari tuturor castigatorilor!", a declarat Adrian Boţan, Creative Partner McCann Erickson Romania.
Cele 6 trofee castigate pe plan local se adauga altor doua premii regionale importante, castigate in premiera pentru piata locala de catre McCann Erickson Romania: Grand Prix si Most Effective Traditional Marketing Campaign in cadrul Premiilor Effie