* Azi e marti, miine e ultima zi de martie, iar joi, poimiine, va fi ziua in care Guvernul ne va putea promite o iesire spectaculoasa din criza, miliarde de noi locuri de munca, bine platite, avioane F-22 Raptor, marea cu sarea, autostrazi lungi, date in folosinta, strazi fara gropi, Luna de pe cer si stirpirea coruptiei, fara sa se enerveze nimeni. V-ati prins, deci, ca poimiine e 1 Aprilie. Pina cind vom lasa 1 Aprilie sa ne patrunda in suflete, mai avem cite ceva de zis, cam asa: * Am remarcat ca, odata cu primele raze mai puternice ale soarelui primavaratic, a inceput o noua campanie televizata pentru Altex; sloganul din reclame suna la modul ca "Vino cu orice scoti din priza si ai reducere etc.". Avem o banuiala, ca toti cei care au conceput sloganul asta nu s-au gindit la istetimea nativa a romanilor, care vor face coada la Altex, aducind in buzunare chestii scoase din priza, adica prelungitoare sau triplustechere. * Ca tot am ajuns sa vorbim despre sloganuri: am mai vazut la televizor o reclama la noul gel de dus Palmolive, cu sloganul "Atit de placut, incit creeaza dependenta!". Ei, bine, asta ne mai trebuie noua acum, dupa toata panarama iscata pe marginea magazinelor de produse etnobotanice? Adica inca un produs care da dependenta? Ne si imaginam un consumator in sevraj, care tremura, se zbuciuma si transpira ca nu s-a mai spalat cu gel de o zi. Ar trebui sa se infiinteze asociatia "Spalatorii Anonimi", pentru dependentii de gel, acestia adresindu-se colegilor "Ma cheama Costel si n-am mai facut dus de trei luni!". * Si tot una cu sloganuri: "Stringe trei rable si vino sa vezi preturi incredibile la Peugeot!": cam asa ceva am auzit la televizor, in timpul unui calup publicitar. La cum se prezinta programul "Rabla", avem presimtirea ca, in curind, se va ajunge la indemnul "Trimite in plic trei rable, pe adresa cutare, si cistigi un bilet la supertombola!". *