Publicitatea interactiva in taxiuri este ceva obisnuit in Singapore, China, New York sau Londra, insa in Romania aceasta nisa abia prinde contur. inTaxi Media este in prezent singura firma din Bucuresti care furnizeaza servicii de publicitate interactiva in taxiuri. Razvan Toma, fondatorul companiei, vorbeste intr-un interviu acordat Wall-Street despre inceputurile acestui business, costurile pe care le implica si avantajele pe care le ofera acest tip de promovare.
Ideea infintarii inTaxi Media a aparut undeva spre finalul anului trecut, in timpul unei vizite in Singapore, unde Razvan Toma (foto) a calatorit cu unul dintre taxiurile echipate cu ecrane interactive.
“In Singapore, masinile echipate fac parte din categoria premium, in mare parte cele care deservesc locatiile de top - dar nu numai - ale orasului. Reusind sa-i contactez pe reprezentantii firmei, am reusit sa stabilesc un parteneriat, pentru livrarea echipamentelor, cat si a softului necesar. In toata aceasta perioada, am cerut feedback de la nenumarate persoane, primind in mare parte rapunsuri pozitive. Impulsul final l-am primit de la profesorul meu de antreprenoriat , pe care l-am avut la MBA”, povesteste Toma.
Daca ideea a aparut in luna octombrie 2009, procurarea aparatelor, pregatirea continutului si instalarea propriu-zisa au durat cateva luni de zile, astfel incat activitatea efectiva a inceput in luna februarie a acestui an. Momentul de start al activitatii a coincis cu intrarea Grant Taxi, partenerii inTaxi Media, pe aeroportul Otopeni.
Ca si investitie initiala, costurile s-au ridicat la aproximativ 25.000 euro. In ceea ce priveste dificultatile intampinate la inceputul afacerii, acestea au fost mai mult legate de scaderea semnificativa a bugetelor de publicitate in toate sectoarele. “Din pacate, aceasta tehnologie nu exista acum 1-2 ani, atunci cand poate intrarea pe piata a