Cea de-a treia săptămană a Festivalului „Enescu“ a debutat, la Ateneu, printr-un program susţinut de Orchestra engleză de cameră, condusă de Roy Goodman, propunand ascultătorului Concertul pentru clarinet de Copland – solist mereu tanărul Aurelian Octav Popa –, Concertul nr. 12 de Mozart (...) – la pian Teo Gheorghiu, născut la Zurich, extrem de promovat, dar mult Publicitate prea inchistat in lumea lui, iar in final Simfonia clasică de Prokofiev. Ansamblul a sunat frumos, omogen, la nivelul unei bune orchestre de gen, dar seara, la sala Palatului, o altă formaţie londoneză – Royal Philharmonic –, sub bagheta celebrului Charles Dutoit, ar fi urmat să cante un alt opus de Prokofiev, in compania pianistei Martha Argerich, care insă şi-a anulat sosirea la Bucureşti, astfel incat solist a fost, de fapt, controversatul violonist Nigel Kennedy, atat de atipic dar mult aplaudat in Concertul de Beethoven, lucrare incadrată de Rapsodia I de Enescu şi Tablouri dintr-o expoziţie de Musorgski-Ravel. A doua zi, orchestra a revenit pe podium, dar cu Horia Andreescu la pupitru, oferind pagini de mare generozitate in Simfonia nr. 3 de Saint-Saens şi, mai ales, in suita Daphnis şi Chloe de Ravel (colaborand cu Corul Filarmonicii bucureştene), pentru ca alături de excepţionalul violonist Joshua Bell să electrizeze in Simfonia spaniolă de Lalo. (...) Articolul integral îl puteţi citi în săptămânalul nostru, Viaţa medicală.
Cea de-a treia săptămană a Festivalului „Enescu“ a debutat, la Ateneu, printr-un program susţinut de Orchestra engleză de cameră, condusă de Roy Goodman, propunand ascultătorului Concertul pentru clarinet de Copland – solist mereu tanărul Aurelian Octav Popa –, Concertul nr. 12 de Mozart (...) – la pian Teo Gheorghiu, născut la Zurich, extrem de promovat, dar mult Publicitate prea inchistat in lumea lui, iar in final Simfonia clasică de Proko